Tomáš Duda Specialista na sociální sítě
Sociálním sítím se věnuji již od roku 2017, kdy jsem začal budovat svůj osobní profil na Instagramu. Postupně jsem své znalosti zdokonaloval a vypomáhal na různých projektech. V roce 2020 jsem založil svou vlastní značku oblečení, která díky organickému marketingu na TikToku a Instagramu dosáhla miliónových obratů v rámci 3 měsíců a návštěvnost byla za první rok přes 600 000 zákazníků bez placené reklamy. Půlrok poté jsem založil autopůjčovnu sportovních vozů, které se věnuji doteď.
V Placementu mám na starosti: správu sociálních sítí.
Oblíbený typ kampaně: reels.
Co dělám v Placementu
Věnuji se tvorbě obsahu pro TikTok a správě kampaní na sociálních sítích.
Něco o mně
Ve volném čase si rád zajdu zahrát tenis, fotbal. Mou největší vášní jsou sportovní vozy a cestování po Evropě.