"Když chceš jít rychle, jdi sám. Když chceš dojít daleko, jdi s někým."

Děláme přesně to, co nás baví a čemu rozumíme. Společně s celým naším týmem vám chceme dát ten nejlepší servis v PPC reklamě, jaký dokážeme. Vyplatilo se nám spojit kvalitní síly, sdílet zkušenosti, zvýšit efektivitu a zajistit vám, našim klientům, co nejlepší výsledky a výkon reklamních kampaní.

Mrkněte na naše foto medailonky.

Lukáš Král

Lukáš Král

(Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury)

Jsem jeden ze spoluzakladatelů agentury. Od roku 2010 se pohybuji v online marketingu a od začátku se specializuji na placenou PPC reklamu, kterou považuji za královskou disciplínu. Zkušenosti jsem sbíral v předních českých on-line agenturách. Mým cílem je postarat se o online-marketing klienta tak, aby se on mohl soustředit na své podnikání a zákazníky. Kampaně jsem vedl pro desítky největších klientů v ČR (např.: T-Mobile.cz, KASA.cz, CeskaSporitelna.cz, Mountfiled.cz, atd. ).

Jakub Herrmann

Jakub Herrmann

(Seniorní PPC specialista, zakladatel agentury)

PPC reklamě se věnuji od roku 2012. Nejdříve jsem pracoval v agentuře a asi v roce 2014 jsem se rozhodl jít na „volnou nohu“. Primárně se zaměřuji na výkonnostní kampaně na Google, Seznam.cz a také Facebooku. Můžeme se potkat na konferencích, kterých se aktivně účastním. Také přednáším, např. na Barcampu. Důkladně mě vyzpovídal Mladypodnikatel.cz

Aleš Havránek

Aleš Havránek

(Seniorní PPC specialista)

PPC reklamou se bavím od roku 2015, kdy jsem zároveň dokončil studium na Ostravské univerzitě v Ostravě - obor aplikované informatiky. Zkušenosti v online prostředí jsem nabíral v agentuře Religis a následně na volné noze. Další zkušenosti jsem získal spoluzaložením e-shopu Dreamly.cz. Od mých začátků mi pod prsty prošly stovky klientů a tisíce kampaní s milionovými rozpočty. Od roku 2017 jsem spojil síly s agenturou PLACEMENT. Aktuálně pod značkou PLACEMENT pomáhám vašim zákazníkům najít to, co na internetu hledají.
V agentuře PLACEMENT.cz mám na starosti: Set-up a optimalizaci pokročilých PPC kampaní, zaměření na výkon.
Specializace (oblíbený) typ kampaně: Search, Shopping Ads a Produktové reklamy.

Vít Kahánek

Vít Kahánek

(Analytik a PPC specialista)

O online marketing se zajímám od roku 2016, o rok později jsem se začal specializovat na PPC reklamu. V Placementu jsem se PPCčka naučil dělat kvalitně a získané zkušenosti se snažím promítnout v růst každého klienta a hodnoty jeho cílů. Snažím se podchytit a pochopit veškeré novinky v této problematice a získat tak pro klienta náskok před konkurencí. Také mám rád statistiku a baví mě číst si v datech a hledat v nich nedostatky a příležitosti. V poslední době se zajímám i o automatizaci, která stále více ovlivňuje odvětví PPC reklamy.
V agentuře PLACEMENT.cz mám na starosti: Set-up a optimalizaci pokročilých PPC kampaní, zaměřených na výkon, technickou část problematiky PPC a hloubkovou analýzu dat.
Specializace (oblíbený) typ kampaně: Výkonnostní kampaně - hlavně PLA a nově DSA.

Nikola Holušová

Nikola Holušová

(Srovnávače zboží a PPC specialista)

Online marketingu se věnuji od roku 2014. Začínala jsem v agentuře, kde jsem měla na starosti primárně zbožové srovnávače a copywriting. Ke správě využívám Mergado a Biddingmanager a jsem také certifikovaným partnerem obou nástrojů. V PLACEMENT.cz působím od března 2019 a své znalosti jsem doplnila o správu PPC kampaní. 
V agentuře PLACEMENT.cz mám na starosti: Optimalizaci inzerce na srovnávačích zboží, set-up a optimalizaci PPC kampaní.
Specializace (oblíbený) typ kampaně: Bidding na srovnávačích zboží a vyhledávací kampaně.

Lukáš Knoflíček

Lukáš Knoflíček

(PPC specialista)

PPC reklamou se zabývám více než rok a neustále mě baví hledat nové výzvy, informace a získávat zkušenosti. Nejraději mám na starost výkonnostní kampaně a klienty, které můžu posouvat dále a pomáhat jim v růstu. PPC reklama je pro mě fascinující tím, že se neustále mění a stále je tu možnost se zlepšovat.
V agentuře PLACEMENT.cz mám na starosti: Nastavení a optimalizace kampaní, práce s rozpočty.
Specializace (oblíbený) typ kampaně: Produktové, vyhledávací a video kampaně.

Filip Šamárek

Filip Šamárek

(PPC specialista)

S PPC reklamou si pohrávám od roku 2018. Tehdy jsem začal s kampaněmi in-house v jedné bezpečnostní agentuře. Startoval jsem od nuly a musel se hodně učit. Chodil jsem na školení Skliku, absolvoval certifikace Googlu, prosil o rady zkušenější. Postupně jsem se nořil do vod PPC čím dál hlouběji. Nakonec mi správa jednoho klienta byla málo. Abych mohl využít svůj potenciál a nabírat další zkušenosti, přešel jsem do PLACEMENTu. Od roku 2020 tady den, co den posouvám výkonnostní kampaně klientů stále kupředu. 
V agentuře PLACEMENT.cz mám na starosti: Ziskovou optimalizaci PPC kampaní e-shopů a služeb.
Specializace (oblíbený) typ kampaně: Produktové a SEARCH kampaně.

Jiří Grygera

Jiří Grygera

(PPC specialista)

Již třetím rokem se věnuji PPC reklamě v agentuře a od poloviny roku 2018 také na volné noze. V agentuře PLACEMENT.cz mám na starost především výkonnostní kampaně v systémech Sklik, Google Ads a na Facebooku. Při správě PPC kampaní je pro mě prioritou, aby kampaně plnily požadované cíle klienta.
Specializace (oblíbený) typ kampaně: Display a Shopping Ads.

Michaela Špačková

Michaela Špačková

(PPC specialista)

Po vysoké škole jsem se chtěla stát copywriterkou. O pár let později a práci na reklamních textech jsem se přihlásila na semestrální studium digitálního marketingu Digisemestr.cz, kde jsem se poprvé blíže setkala s PPC reklamou a začala pracovat jako optimalizátor PPC u Seznam.cz. V Placementu jsem rozšířila své znalosti, stále se učím a pomáhám klientům dosahovat cílů v rámci PPC systémů. Baví mě hledat v datech širší souvislosti a podle toho také upravovat reklamní strategii.
V agentuře PLACEMENT.cz mám na starosti: Optimalizaci PPC kampaní.
Specializace (oblíbený) typ kampaně: Retargeting neboli remarketing

Marie Uhrová

Marie Uhrová

(PPC specialista)

Marketingu jsem propadla při studiu na vysoké škole, kde jsem vystudovala obor marketing a obchod. Mé první marketingové kroky vedly cestou copywritingu, brzy jsem ale zjistila, že jen u něj zůstat nechci. V roce 2019 jsem objevila svět PPC reklamy, který mě zaujal svou rozmanitostí – mohu zde využít jak své zkušenosti s tvorbou textů, tak zálibu v číslech a grafech. Specializuji se na kampaně v Ads a Sklik a nejvíce mě baví hledat v kampaních klientů nové příležitosti pro posun a rozvoj.