Reklamní test jinak: co udělají nečekané formáty s výkonem kampaně?
Místo klasických výkonnostních bannerů jsme zkusili formáty, které působí přirozeně a autenticky. V kampani jsme využili influencery, PR článek i kreativní formáty připomínající běžný obsah na sítích. Jak to celé...
Jak využít komentáře pod reklamou na Facebooku ke zvýšení prodejů a škálování reklamy
Při propagaci produktů na Facebooku a Instagramu se často soustředíme na vizuály, texty a správné cílení. Ale co když klíčem k úspěchu nejsou jen dobře nastavené kampaně, ale i samotní uživatelé a jejich zpětná vazba v...
AI jako nový zdroj trafficu a tržeb? Nastavte si ho v GA4!
Dnes už se nevyhlédává jen na Googlu. Daleko častěji začínají uživatelé hledat tipy na produkty a služby skrz AI nástroje, jako je třeba ChatGPT. V rámci tohoto vyhledávání AI posílá odkazy na konkrétní produkty nebo služby...
Onlajn Talks - Jak e-shopy objevují skryté potřeby zákazníků - Petr Bureš
5 díl online Talks s Petrem Burešem z Ulabu, kde jsme probrali téma, jak e-shopy objevují skryté potřeby zákazníků a díky tomu zefektivňují marketing [04:44].
Hlavní body diskuze zahrnují:
- Proč eshopy by měly řešit skryté...
Jan Kvasnička: Realizace analýzy použitelnosti od uživatelského testování až po zapracování výstupů - Onlajn Talks
Proč je teď analýza použitelnosti důležitější než kdy dříve?
V dnešní době, kdy redesigny webů nejsou na denním pořádku a umělá inteligence mění pravidla hry, se stává optimalizace stávajících řešení klíčovou...
Onlajn Talsk - PPC bez kontextu je jen hra na čísla: Začněte řídit byznys, ne účty - Jakub Herrmann
V dnešním digitálním světě je snadné ztratit se v záplavě metrik a čísel, které na nás chrlí reklamní systémy. Jakub Herrmann z Placementu ve své online přednášce upozorňuje na nebezpečí slepého následování...
Onlajn Talks - Vít Janda - ShortPRO: TikTok jako komplexní růstový kanál (nejen) pro e-shopy
V dalším díle našich Onlajn talks jsme se podívali na fenomén jménem TikTok. Tentokrát byl naším hostem Vít Janda, který nám ukázal, jak tuto platformu efektivně využít pro růst e-shopu a generování tržeb. Pokud jste přenos...
Onlajn Talks - Honza Bartoš: Pojďme za hranice Meta reklamy
Nedávno jsme v rámci našich Onlajn talks přivítali experta na Meta reklamu, Honzu Bartoše. Během hodiny nabité informacemi jsme se ponořili do světa Meta kampaní, jejich vyhodnocování a optimalizace. Pokud jste livestream nestihli,...