Blog

Nejnovější příspěvky
Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek Senior PPC specialist

31.08.2023
2 min čtení

Stačily 2 měsíce a navýšili jsme tržby FLAGRANTI o 123 %

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

E-shop FLAGRANTI je jeden z největších hráčů na trhu v poli erotických pomůcek. A když nás klient přizval do výběrového řízení s cílem zvýšit návštěvnost a nakopnout tržby, hned jsme po této šanci skočili. 💪

 

Byli...

Číst více
Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek Senior PPC specialist

25.08.2023
1 min čtení

Tip pro optimalizování PMAX a shopping kampaní

Google Ads a Sklik PPC

PMAX a shopping kampaně v Google Ads mají čím dál tím větší váhu a umí si sáhnout na většinu rozpočtu v rámci účtu. Proto je důležité, ať právě tyto kampaně máte ve 100% kondici.  💪

Zkuste si udělat jednoduchou...

Číst více
Jak jsme pomohli ALPINE PRO spustit nový e-shop a nakopnout online marketing?
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

22.08.2023
4 min čtení

Jak jsme pomohli ALPINE PRO spustit nový e-shop a nakopnout online marketing?

E-shop PPC Případová studie

Dostala se před nás velká výzva přesahující PPC reklamy a takové máme velmi rádi. Alpinepro.cz spouštěli nový e-shop a v ten stejný moment jsme měli převzít a spustit nové PPC kampaně. O tom, jak pracujeme s PPC reklamou si...

Číst více
Jak na grafické podklady pro PPC reklamu v roce 2023?
Natálie Sebralová | Marketing specialist

Natálie Sebralová Marketing specialist

10.02.2023
6 min čtení

Jak na grafické podklady pro PPC reklamu v roce 2023?

Google Ads a Sklik PPC

Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tudíž pokud zadáváte práci grafikovi, nebo i když je...

Číst více
Video o Performance Max: Segmentace navyšující tržby
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

06.09.2022
0 min čtení

Video o Performance Max: Segmentace navyšující tržby

Google Ads a Sklik PPC

Nedávno jsme vydali článek o práci s podklady u PMax kampaně, ve kterém najdete spoustu konkrétních doporučení. Určitě stojí za přečtení. Ale pokud se vám nechce louskat písmenka, pusťte si raději video. Vysvětlujeme v něm,...

Číst více
Performance Max: Jaké podklady naboostují výkon kampaně? Tady jsou ověřené tipy
Lukáš Nemček | PPC specialist

Lukáš Nemček PPC specialist

02.09.2022
6 min čtení

Performance Max: Jaké podklady naboostují výkon kampaně? Tady jsou ověřené tipy

Google Ads a Sklik PPC

U Performance Max kampaně v Google Ads (říkejme jí jednoduše PMax) moc možností optimalizace nemáme. Proto je nanejvýš důležité nepodcenit kvalitu vstupních podkladů, s nimiž kampaň operuje. Ani zdaleka nejde jen o texty,...

Číst více
Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech
Vít Kahánek | Analyst and PPC specialist

Vít Kahánek Analyst and PPC specialist

20.04.2022
3 min čtení

Přejděte na Google Analytics 4 hned – vyhnete se chaosu v datech

Analytika a reporting E-shop PPC

Současné Google Analytics Universal jdou příští rok na pomyslný odpočinek. Už Vám nepomůžou a neřeknou, jak si váš e-shop nebo jiný online projekt zrovna vede. Nově Vám data, trendy a informace budou dávat nastupující Google...

Číst více
Návod: Jak vynulovat neplatnou transakci v Google Analytics?
Vít Kahánek | Analyst and PPC specialist

Vít Kahánek Analyst and PPC specialist

15.02.2022
4 min čtení

Návod: Jak vynulovat neplatnou transakci v Google Analytics?

Analytika a reporting E-shop PPC

Poměrně často se setkávám s tím, že se do Google Analytics (GA) u e-shopů dostávají transakce s obří hodnotou, které tam nemají co dělat a výrazně mi zkreslují data. Stává se to z různých důvodů. Může jít o nějakého...

Číst více
Rubriky