Blog

Nejnovější příspěvky
Tipy pro Sklik video reklamu – instream a outstream formáty
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek Senior PPC specialist

27.12.2021
2 min čtení

Tipy pro Sklik video reklamu – instream a outstream formáty

Google Ads a Sklik PPC

Přinášíme vám pár tipů pro instream a outstream formáty videoreklam na Skliku. V tomto článku nechceme popisovat technické věci jako délku videa, formát, datovou velikost nebo jakou kreativu zvolit.

Článek se zaměřuje na...

Číst více
Tvoříme kampaně rychlostí 30 sestav za 5 minut
Filip Šamárek | Copywriter and newsletter specialist

Filip Šamárek Copywriter and newsletter specialist

21.12.2021
4 min čtení

Tvoříme kampaně rychlostí 30 sestav za 5 minut

Google Ads a Sklik PPC

Je to jako stát autem v koloně. Spěcháte. Nemáte čas. Schůzka začíná za patnáct minut a vám je jasné, že to stihnete jen zázrakem. Nakonec to vyšlo. Udělali jste maximum a když se cesta uvolnila, řítili jste se sto...

Číst více
7 tipů, jak připravit kampaně na Vánoce
Marie Uhrová | PPC specialist

Marie Uhrová PPC specialist

11.11.2021
4 min čtení

7 tipů, jak připravit kampaně na Vánoce

E-shop PPC

Předvánoční období znamená pro většinu e-shopů top sezónu. Dávno pryč jsou časy, kdy se všichni nahrnuli do kamenných obchodních domů a čekali dlouhé fronty u pokladen. Stále více lidí využívá možnosti online nákupů a...

Číst více
Dostaňte vyhledávací kampaně na vyšší level. S Dotidot.io je to hračka
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

01.11.2021
6 min čtení

Dostaňte vyhledávací kampaně na vyšší level. S Dotidot.io je to hračka

Google Ads a Sklik PPC

Víme, o čem mluvíme. Pomocí Dotidot si práci na kampaních ve vyhledávání urychlujeme už několik let. Je to ideální nástroj pro jejich automatizovanou tvorbu. V pohodě zvládá i kampaně se stovkami produktů.

Sestavy, klíčová...

Číst více
Je obsahová kampaň ztráta času a peněz?
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek Senior PPC specialist

30.07.2020
5 min čtení

Je obsahová kampaň ztráta času a peněz?

Analytika a reporting PPC

Ano, nativní kampaně nejsou raketová věda. Na druhou stranu, často se u našich klientů setkáváme s nereálným očekáváním a nepochopením této akviziční obsahové kampaně. V čem je potíž? Reklamní formát vnímají...

Číst více
Google CSS program – snižte si náklady až o 20%‎ v Shopping Ads
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

10.06.2020
2 min čtení

Google CSS program – snižte si náklady až o 20%‎ v Shopping Ads

Google Ads a Sklik PPC

Ve spolupráci s firmou Proficio.cz jsme pro vás zajistili možnost zapojit se do CSS programu, který vám ušetří náklady na inzerci v Nákupech Google až o 20 %. Co přesně CCS program je a jak funguje popisujeme v přehledném článku.

Číst více
6 tipů, jak ustát aktuální situaci: PPC reklama vs. Korona virus
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

20.03.2020
8 min čtení

6 tipů, jak ustát aktuální situaci: PPC reklama vs. Korona virus

PPC

Dostali jsme se do velmi těžké situace a to jak lidské, tak byznysové. U našich klientů vidíme, že pro některé se toho zatím moc nezměnilo a e-shop funguje stále stejně a nebo dokonce lépe. Sledujeme ale také druhou stranu, kde...

Číst více
PPC checklisty: Pomocník pouze pro začátečníky?
Lukáš Knoflíček | Senior PPC specialist

Lukáš Knoflíček Senior PPC specialist

19.11.2019
2 min čtení

PPC checklisty: Pomocník pouze pro začátečníky?

Google Ads a Sklik PPC

PPC checklisty už dávno nejsou pouze pro začínající PPC specialisty. V současné době plné změn, nových nástrojů, možností a nastavení se může i těm zkušenějším z nás stát, že při nastavování nových kampaní, sestav...

Číst více
Rubriky