Blog

Nejnovější příspěvky
Jak jsme (ne)zvýšili počet odběratelů na YT? Otestovali jsme nové cílení v Google Ads.
Kryštof Hrubý | PPC specialista & datový analytik

Kryštof Hrubý PPC specialista & datový analytik

03.07.2025
3 min čtení

Jak jsme (ne)zvýšili počet odběratelů na YT? Otestovali jsme nové cílení v Google Ads.

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Google Ads přišel s novinkou, jak pracovat s cílením pomocí Demand Gen kampaně s cílem Zapojení na YouTube. Cílem kampaně je pomoc růstu YouTube kanálu: zvyšovat zhlédnutí, interakce a především získávat nové odběratele.

 

Číst více
AI jako nový zdroj trafficu a tržeb? Nastavte si ho v GA4!
Jan Vavrečka | PPC specialis & data analyst

Jan Vavrečka PPC specialis & data analyst

16.06.2025
3 min čtení

AI jako nový zdroj trafficu a tržeb? Nastavte si ho v GA4!

E-shop Google Ads a Sklik PPC

Dnes už se nevyhlédává jen na Googlu. Daleko častěji začínají uživatelé hledat tipy na produkty a služby skrz AI nástroje, jako je třeba ChatGPT. V rámci tohoto vyhledávání AI posílá odkazy na konkrétní produkty nebo služby...

Číst více
Webinar - The future of e-shops in numbers: how forecast and profitability report lead to success?
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

07.10.2024
0 min čtení

Webinar - The future of e-shops in numbers: how forecast and profitability report lead to success?

E-shop PPC

What you measure is what you drive!

Everything is based on data and if you don't see it, measure it or evaluate it, it's a terrible journey for your e-commerce store. In this video we illustrate that the future is in data, how to handle it and...

Číst více
Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?
Eliška Knoflíčková | Marketing manager

Eliška Knoflíčková Marketing manager

26.09.2024
9 min čtení

Jak na úspěšnou expanzi s cílem 100 milionů za rok?

Google Ads a Sklik PPC Případová studie

Přemýšlíte nad expanzí, ale je to pro vás tak trochu noční můra? Expanze na zahraniční trhy je rozhodně výzva, ale nemusí být plná (téměř) nepřekonatelných překážek. Je to naopak skvělá příležitost k růstu, rozvoji a...

Číst více
Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?
Lukáš Sendžo | PPC specialista

Lukáš Sendžo PPC specialista

18.06.2024
3 min čtení

Jak efektivně vyhodnocovat PNO na úrovni celého účtu?

Analytika a reporting E-shop PPC

V online marketingu je klíčové neustále se přizpůsobovat změnám, které se odehrávají. To platí zejména pro placenou reklamu, kde je nutné rychle reagovat na nové trendy a legislativní úpravy. Jedním z důležitých aspektů je...

Číst více
Jak vylepšit web a zvýšit prodeje, aneb proč je důležitá UI a UX analýza
Natálie Halfarová | PPC specialistka

Natálie Halfarová PPC specialistka

20.05.2024
4 min čtení

Jak vylepšit web a zvýšit prodeje, aneb proč je důležitá UI a UX analýza

E-shop PPC

Máte kampaně vyšperkované k dokonalosti, ale výsledky stále neodpovídají vašim očekáváním? Možná vám uniká něco zdánlivě nepatrného, ale zásadního. Slyšeli jste někdy o pojmech UI a UX?

 

Co jsou to UI a UX?

UI...

Číst více
Přestaňte sledovat jen PNO!
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann Senior PPC specialist, agency founder

03.10.2023
3 min čtení

Přestaňte sledovat jen PNO!

Analytika a reporting Google Ads a Sklik PPC

V Česku je to nepsaným pravidlem a kdo z e-shopů nesleduje PNO, jakoby nežil! A nedej bože, když se PNO zvýší o půl procenta 😳

A je to logické, je to jednoduchá metrika a všichni ví, co znamená. Majitel e-shopu určí maximální...

Číst více
Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!
Aleš Havránek | Senior PPC specialist

Aleš Havránek Senior PPC specialist

12.09.2023
1 min čtení

Vyzrajte nad zombie produkty v PMAX kampaních jednou provždy!

Google Ads a Sklik PPC

Zkuste se zamyslet, kolik produktů ve vašich kampaních nemá, například za posledních 30 dnů, žádný proklik. Než dojdete ke konečnému číslu, zkuste si sami pro sebe tipnout, jak velké číslo to může být a kolik to pro Vás...

Číst více
Rubriky