Nebudeme vás trápit dlouhým vysvětlováním, co je UX. Stejně sami dobře víte, že jde o zkušenost lidí s vaším e-shopem. A taky vám je jasné, že čím lepší UX, tím spokojenější zákazník s větší chutí utrácet. Tolik teorie. Na řadu přichází praktická doporučení.
Sice nejsme druhý Ilinčev, ale on-line marketing děláme od roku 2010 a denně řešíme úspěšný byznys desítkám e-shopů. S různou velikostí, produktovou skladbou i cílovou skupinou zákazníků.
Za ty roky práce dobře poznáme, jestli je internetový obchod postavený správně, nebo mu něco chybí. Něco, díky čemu se v něm lidé rychle orientují a vše je snadno vede až k objednávce.
Často jsou do drobnosti. Možná až takové, že je majitelé e-shopů pod návalem jiných úkolů lehce přehlídnou. Každopádně tyhle malé detaily dokážou přivádět velké tržby.
Proto si najděte chvilku a podívejte se do našeho checklistu. Hned zjistíte, jestli vám nějakou UX trhlinou neutíkají peníze.
Vánoce jsou vrchol roku pro e-shopy a zároveň období, kdy roste CPC, konkurence i nároky na logistiku. Kdo začne až v listopadu, nechává největší část poptávky ležet na s...
Začínáte podnikat a chcete být vidět na Facebooku nebo Instagramu? Možná už máte svou stránku, pár příspěvků a přemýšlíte, jak spustit reklamu nebo předat správu marketin...