Ve spolupráci s firmou Proficio.cz jsme pro vás zajistili možnost zapojit se do CSS programu, který vám ušetří náklady na inzerci v Nákupech Google až o 20 %. Co přesně CCS program je a jak funguje popisujeme v přehledném článku.
V reakci na rozhodnutí Evropské komise Google spustil program, který umožňuje inzerovat produkty na Googlu až o 20 % levněji. Komise totiž požaduje, aby Google poskytoval ve výsledcích vyhledávání stejný prostor ostatním produktovým srovnávačům jako své službě Google Shopping.
Sníží vám ceny za proklik v produktových kampaních Googlu (Google Shopping Ads) až o 20 %. Za stejnou cenu tak získáte větší dosah i počet prokliků.
Ukázka klienta po spuštění CSS programu.
Pokud si chcete prověřit, co vám může CSS program přinést, tak zde Tomáš Hanáček připravil jednoduchý dashboard.
Na první pohled téměř nic nepoznáte
Změní se pouze text pod hodnocením jednotlivých produktů v Shopping kampaních. Produkty stále směřují na váš web, stejně tak proces inzerce zůstává stejný.
Celá 20% sleva se propisuje přímo do vaší ceny za proklik. Za zařazení si účtujeme drobný měsíční poplatek – jeho výši vypočítáme individuálně dle počtu inzerovaných produktů a celkové útraty v nákupních kampaních.
Služby porovnávání zboží (CSS) mohou nyní vytvářet nabídky na umístění reklam v Nákupech Google na hlavní stránce s výsledky vyhledávání Google, a to jménem obchodníků, které zastupují. Nákupy Google vytváří nabídky jménem obchodníků stejným způsobem jako ostatní služby CSS.
To znamená, že můžete využívat reklamy v Nákupech na hlavní stránce s výsledky vyhledávání.
Pro přesun nákupních kampaní pod CSS vám stačí potvrdit jedním e-mailem přesun účtu Merchant Centra. Nepotřebujeme žádné přístupy (ani do vašeho Google Ads účtu).
Napište nám e-mail s předmětem „Mám zájem o CSS“ na ppc@placement.cz. Následně vyplníte krátký formulář a my se o vše postaráme… Vaše produkty nahrajeme do srovnávače Mangolio.cz a poté již můžete skrze tento srovnávač inzerovat s 20% slevou na CPC.
Při tvorbě podkladů se musíme řídit přesnými specifiky, které jsou dány jednotlivými systémy. Jde především o velikost, formát a rozměry bannerů a obrázků pro reklamu. Tu...
Testovali jsme nové cílení "Zapojení na YouTube" v Demand Gen kampaních. Jak to dopadlo?