Blog
Google CSS program – snižte si náklady až o 20%‎ v Shopping Ads

Google CSS program – snižte si náklady až o 20%‎ v Shopping Ads

Google Ads a Sklik PPC
Jakub Herrmann | Senior PPC specialist, agency founder

Jakub Herrmann

10.06.2020
·
2 min čtení

Ve spolupráci s firmou Proficio.cz jsme pro vás zajistili možnost zapojit se do CSS programu, který vám ušetří náklady na inzerci v Nákupech Google až o 20 %. Co přesně CCS program je a jak funguje popisujeme v přehledném článku.

Co je to CSS program?

V reakci na rozhodnutí Evropské komise Google spustil program, který umožňuje inzerovat produkty na Googlu až o 20 % levněji. Komise totiž požaduje, aby Google poskytoval ve výsledcích vyhledávání stejný prostor ostatním produktovým srovnávačům jako své službě Google Shopping.

Co vám může přinést zapojení do CSS programu?

Sníží vám ceny za proklik v produktových kampaních Googlu (Google Shopping Ads) až o 20 %. Za stejnou cenu tak získáte větší dosah i počet prokliků.

Ukázka klienta po spuštění CSS programu.

 

Pokud si chcete prověřit, co vám může CSS program přinést, tak zde Tomáš Hanáček připravil jednoduchý dashboard.

 

Jak se projeví změna CSS partnera?

Na první pohled téměř nic nepoznáte 

Změní se pouze text pod hodnocením jednotlivých produktů v Shopping kampaních. Produkty stále směřují na váš web, stejně tak proces inzerce zůstává stejný.

Kolik zaplatím, když chci 20% slevu?

Celá 20% sleva se propisuje přímo do vaší ceny za proklik. Za zařazení si účtujeme drobný měsíční poplatek – jeho výši vypočítáme individuálně dle počtu inzerovaných produktů a celkové útraty v nákupních kampaních.

Jaký je princip inzerce prostřednictvím CSS partnera?

Služby porovnávání zboží (CSS) mohou nyní vytvářet nabídky na umístění reklam v Nákupech Google na hlavní stránce s výsledky vyhledávání Google, a to jménem obchodníků, které zastupují. Nákupy Google vytváří nabídky jménem obchodníků stejným způsobem jako ostatní služby CSS.

To znamená, že můžete využívat reklamy v Nákupech na hlavní stránce s výsledky vyhledávání.

Jak složité je zapojení do CSS?

Pro přesun nákupních kampaní pod CSS vám stačí potvrdit jedním e-mailem přesun účtu Merchant Centra. Nepotřebujeme žádné přístupy (ani do vašeho Google Ads účtu).

Jak se do CSS programu zapojím?

Napište nám e-mail s předmětem ​„Mám zájem o CSS“ na ppc@placement.cz. Následně vyplníte krátký formulář a my se o vše postaráme… Vaše produkty nahrajeme do srovnávače Mangolio.cz a poté již můžete skrze tento srovnávač inzerovat s 20% slevou na CPC.

Je obsahová kampaň ztráta času a peněz?

Je obsahová kampaň ztráta času a peněz?

Analytika a reporting PPC

Aleš Havránek Senior PPC specialist

30.07.2020
·
5 min čtení
Případovka: Jak jsme klientovi D-SPORT zvýšili tržby téměř o 40 % a ušetřili 100 000 Kč

Případovka: Jak jsme klientovi D-SPORT zvýšili tržby téměř o 40 % a ušetřili 100 000 Kč

Případová studie

Aleš Havránek Senior PPC specialist

18.04.2020
·
5 min čtení
Rubriky