Nedávno jsme v rámci našich Onlajn talks přivítali experta na Meta reklamu, Honzu Bartoše. Během hodiny nabité informacemi jsme se ponořili do světa Meta kampaní, jejich vyhodnocování a optimalizace. Pokud jste livestream nestihli, přinášíme vám klíčové body a myšlenky, které zazněly.
Honza hned v úvodu [08:55] zdůraznil, proč Google Analytics (GA4) nemusí být ideálním nástrojem pro měření úspěšnosti Meta reklam. Často se totiž jejich dopad propisuje do jiných kanálů, jako je organické vyhledávání, přímá návštěvnost nebo PPC [10:21]. Skutečný přínos Meta kampaní tak často odhalí až testování (např. jejich dočasné vypnutí nebo použití unikátního slevového kódu [11:50]) a sledování celkových konverzí firmy, nikoli jen izolovaných kanálů [15:56].
Překvapivě, velká část úspěchu Meta reklam leží mimo samotné nastavení kampaní [16:59]. Zásadní roli hraje:
Úspěch není jen o jednom člověku. Honza zdůraznil důležitost komunikace mezi jednotlivými specialisty (Meta, PPC, e-mailing) [44:55] a nutnost plánování [43:36]. Každý kanál má své silné stránky a je třeba jejich potenciál využít synergicky [47:34].
V závěrečné části [50:18] Honza odpovídal na dotazy týkající se například typů reklam, cílení (broad vs. úzké [54:27]), Advantage Plus kampaní [55:39] nebo řešení vysokého PNO [57:27].
Celý záznam livestreamu si můžete pustit zde: Onlajn talks Livestream
Marketplaces jako Alza, Mall nebo Amazon už dávno nejsou jen distribučním kanálem. Jak na marketplaces uspět, jak se na ně strategicky připravit a co na nich měřit, abyst...
5 díl online Talks s Petrem Burešem z Ulabu, kde jsme probrali téma, jak e-shopy objevují skryté potřeby zákazníků a díky tomu zefektivňují marketing.