Přinášíme vám 3 rychlé tipy, které vám mohou ušetřit čas. ⏰ ✅
1. Byli jste zvyklí v GA UA kontrolovat přehled zdroj/médium? 🤔
Přidejte si ho i do GA4 na pár kliknutí.
Přes Akvizice -> Akvizice návštěvnosti -> Personalizovat přehled -> Data přehledu -> Rozměry a zde jako výchozí nastavte Relace - zdroj/medium. Potom dejte Použít a uložit - můžete si to uložit do aktuálního přehledu nebo jako nový přehled. Pozor, cokoliv uložíté do aktuálního přehledu, tak se to propíše všem uživatelům v účtu GA4.
💡 Tip: Dále si můžete v danám přehledu upravit metriky na které jste zvyklí.
2. Přidejte si do svých přehledů rozpad na kampaně - Google, Sklik atp. 👍
Běžte do vytvořeného přehledu viz. výše Akvizice návštěvnosti: Relace – zdroj/médium a opět přes Personalizovat přehled -> přidejte do FILTR PŘEHLEDU - zdroj/médium, jaký chcete zobrazit (například seznam / cpc) -> Rozměry dejte jako výchozí Kampaň relace a dejte Uložit jako nový přehled - ten si v našem případě pojmenujeme jako Kampaně Sklik.
Následně stačí přes Knihovnu a Upravit sbírku přetáhnout drag and drop svůj přehled do své sbírky.
3. Vyloučení platebních bran 💳 🙅♂️
Přes Administrátor -> Datové streamy -> Konfigurace nastavení značky -> Zobrazit vše -> Vytvoření seznamu nežádoucích odkazujících zdrojů a přidejte si platební brány, které používáte nebo to můžete udělat přes regulární výraz.
Perfektní produkt i rychlý web nestačí. Pokud selže logistika a komunikace, celé Vánoce mohou skončit fiaskem. 🎄 Úspěch stojí na jasně stanovených deadlinách doručení, t...
Můžete mít nejlepší produkty i kampaně, ale pokud váš e-shop nestíhá vánoční nápor, zákazníci utečou ke konkurenci. 🎄 Stačí pár klíčových úprav – rychlost načítání, přeh...