V květnu představil Google nový formát kampaní Discovery, pomocí kterého dle Googlu lze oslovit až 2,9 miliard zákazníků napříč kanály Google. Rozhodli jsme se tomuto typu kampaní podívat na zoubek. Přečtěte si vše o tom, jak jsme novinku testovali.
Zvolený klient spolupracuje dlouhodobě s influencery a velký boom zaznamenal při spolupráci se slovenskou influencerkou Lucii Mokráňovou, kterou jsme dříve testovali v rámci jiných kampaní. Rozhodli jsme se proto vytvořit reklamu discovery s fotkami dané influencerky u SK účtu.
Cílení jsme zvolili jak remarketingové a to konkrétně na všechny návštěvníky za posledních 7 dnů a pak jsme zvolili cílení na studené publikum a to na základě zájmů. Zvolená CPA byla 120 Kč při rozpočtu 2000 Kč/den. Kampaň jsme zapnuli 27.7.
Naše očekávání byla, že budeme rádi za každou konverzi a pokud nějaká přijde, tak rozhodně z remarketingu. Kampaň začala hned v den spuštění generovat objednávky a to hlavně ze sestavy s cílením na zájmy.
Za 30 dnů, kdy kampaň běžela se podařilo získat 152 konverzí při průměrné CPC 0,83 Kč. Jelikož výsledky byly více než dobré rozhodli jsme se kreativu otestovat i u CZ účtu. Nutno dodat, že ačkoliv se jedná o influencerku známou hlavně na Slovensku, tak i zde byly výsledky více než dobré. Kampaň běžela od 21.8. a za 17 dnů přivedla 47 objednávek s průměrnou CPC 0,9 Kč s CPA 100 Kč a rozpočtem 1200 Kč.
U Lucie Mokráňové měli pouze dvě fotografie a chtěli jsme otestovat i posuvnou reklamu discovery, kde lze vytvořit několik produktových karet v jedné reklamě. Rozhodli jsme se proto otestovat kampaň discovery i s fotkami jednotlivých produktů.
V CZ běžela kampaň opět v rámci remarketingu a studeného publika na zájmy. V období 31.8.-7.9. přivedla kampaň 19 objednávek s průměrným CPC 1,69 Kč při rozpočtu 2230 Kč/den a CPA 223 Kč.
V SK běžela kampaň 27.8.-8.9. a přivedla 29 objednávek s průměrným CPC 0,94 Kč při zvoleném CPA 120 Kč s rozpočtem 1500 Kč/den.
My budeme v kampaních discovery určitě pokračovat i u ostatních klientů. A jaké jsou Vaše zkušenosti? Povedlo se Vám z discovery kampaní těžit, nebo jste jim zatím nepřišli na kloub?
Testovali jsme nové cílení "Zapojení na YouTube" v Demand Gen kampaních. Jak to dopadlo?
Jak na úspěšnou expanzi? Máme pro vás několik tipů!