Začněte biddovat jednoduše se Simple Bidding
Heureka nás od začátku roku přímo zahlcuje novinkami ze své dílny. Nově vypustila do světa svůj jednoduchý nástroj k biddování – Simple Bidding, který taktéž již nyní najdete po přihlášení v administraci Heureky pod odkazem https://sluzby.heureka.cz/obchody/simple-bidding/.
Tento nástroj je vhodný hlavně pro menší a střední e-shopy, které nechtějí využívat žádný biddovací nástroj.
Nejprve je potřeba potvrdit, že máte zájem tuto funkci vůbec používat (nemusíte mít strach, pokud se rozhodnete, že ho nechcete v průběhu využívat, jednoduše Simple Bidding deaktivujete).
Samotné nastavení biddingu je opravdu snadné a od vás jsou potřeba doslova tři kliky. Jako první je potřeba nástroj nastavit:
Následně je potřeba nastavit požadovanou maximální částku, kterou jste ochotni vydat na zviditelnění vašich produktů a jejich umístění na biddované pozici. Po nastavení částky je potřeba zvolit požadované maximální PNO (podíl nákladů na obratu), kterého chcete dosáhnout. Při nastavení myslete na to, že nižší PNO bude šetřit vaše náklady a nemusíte se tak dostat na biddované pozice. Při vyšším PNO máte větší šanci, že se se svými produkty dostanete mezi doporučované e-shopy, ale zároveň je potřeba počítat s vyšší investicí. Obdobně je potřeba smýšlet při nastavování měsíční investice. Čím vyšší částku nastavíte, tím rychleji se dostaví výsledky.
No a co se děje po tom, co vše nastavíte?
A to je vše. Jednoduché, že? V rámci administrace pak můžete sledovat statistiky – kolik produktů se umisťuje na biddovaných pozicích, náklady, prokliky, obrat i PNO z těchto produktů.
Za nás se určitě jedná o super nástroj pro ty, kteří si s biddingem zatím moc netykají, ale chtějí jej vyzkoušet. My zatím zůstaneme “věrni” nástroji BiddingManager, se kterým jsme již roky spokojeni a zároveň nám více vyhovuje vzhledem k velikosti našich klientů. Simple Bidding je vhodnější pro menší hráče.
Budeme rádi, pokud se s námi podělíte o dosavadní zkušenosti a dáte vědět, zda nástroj plní vaše požadavky.